środa, 24 października 2012

Cudowne placuszki


Dzisiaj krótki wpis z działu "kuchnia". Świetna propozycja na podwieczorek lub kolację, myślę, że znajdzie największe uznanie przede wszystkim wśród najmłodszych. Placki serowe z jabłkami i rodzynkami z mojej ulubionej i ostatnio jedynej używanej strony z przepisami dla wyrażania moich uczuć codziennym współbiesiadnikom. Kwestia smaku, jak sama o sobie pisze, przedstawia wyjątkowe propozycje dla umilenia codziennych posiłków. A zapewne niejedna kobieta przyzna, że trudno jest szykować trzy do pięciu posiłków dziennie w każdy wkładając całe swoje serce. No chyba, że tylko ja mam z tym problem? ;-)
W zasadzie mój stosunek do gotowania można określić następująco: lubię gotować kiedy mam czas, siły i chęci, w pozostałych przypadkach chętnie skorzystałabym z tabletek zastępujących jedzenie (moja babci czeka na takie rozwiązanie już 89 lat!). 
Ale wracając do placuszków - składniki pewnie większość z Was ma w lodówce, przygotowuje się je ok. 15 minut i zawsze wychodzą! A wdzięczność w oczach "siusiaków" - bezcenna ;-) Póki co żaden z dwóch jedzących placki "siusiaków" nie jest niejadkiem, ale jestem przekonana, że przekonają nawet małe marudy. Może tylko trzeba by nadać im jakąś zachęcającą nazwę? Jak ja byłam dzieckiem chodziłam do wspomnianej babci na "placki Pankracki". Teraz pewnie musiały by nazywać się "placki Zig Zaca" albo "placki Hello Kitty" ;-)

Na koniec fotka na dowód, że na prawdę je dzisiaj zrobiłam :-) Nie jestem mistrzynią prezentacji jedzenia, więc traktujcie to zdjęcie jako pokazanie ile placków wychodzi z podanych w przepisie ilości składników.

Smacznego!
Ania


1 komentarz:

Polecany post

NOWE ŻYCIE SZACHOWNICY

Jaskinia Szachownica Fundacja Speleologia Polska angażuje się w wiele pożytecznych projektów. Jednym z nich jest dokumentacja jaskini...