środa, 24 października 2012

MAJORKA


Tematyka tej podstrony to moja codzienność: 
  
Macierzyństwo, czyli jak w 1,5 roku zostałam mamą dwóch chłopaków (2/3 wspomnianych w felietonie powitalnym siusiaków).

Joga, czyli codzienna praktyka, to niekoniecznie codzienne ćwiczenia.

R, czyli wada wymowy, której przyjaciele PODOBNO już nie zauważają ;-)

Kuchnia, czyli jak wkładać w gotowanie dla bliskich całą swoją miłość (codziennie!)


Oczywiście o mojej wadzie wymowy pisać nie będę. Po prostu brakowało mi czegoś na R ;-)

Jeśli na naszego bloga zabłądzi jakaś "obca" duszyczka, pomyśli sobie, że niezła ze mnie "Matka Polka"! Nie zawsze tak było, starszy synek ma dopiero 21 miesięcy, a ja wcale nie jestem młódką. Ale tak jak wspomniałam na początku, te tematy to od niespełna dwóch lat moja codzienność, więc po co pisać o tym co było kiedyś...

Ania


1 komentarz:

Polecany post

NOWE ŻYCIE SZACHOWNICY

Jaskinia Szachownica Fundacja Speleologia Polska angażuje się w wiele pożytecznych projektów. Jednym z nich jest dokumentacja jaskini...